MedPlaya Hotel Monterrey
Texte: Ruta:

Transport des de l’aeroport de Girona:

Taxi

La parada de taxi està situada a la sortida de l’aeroport. La distancia és de 33 km i el cost és de 48 euros (aprox.) per trajecte. Pot haver-hi suplement per equipatge, festius o serveis nocturns.

Autobús

La parada d'autobusos està situada al costat de la terminal d'arribades. No hi ha línia directa de l'aeroport de Girona a Platja d'Aro. Per arribar a Platja d'Aro, cal agafar un autobús de la companyia Barcelona Bus amb destinació Estació de Girona, i després haureu d’agafar un altre autobús de la companyia Moventis/Sarfa fins a Platja d'Aro. A Platja d'Aro l'autobús té 2 parades, una a la Parada de Taxis i l’altra a l'Estació. La millor opció és l'Estació. Des de l'Estació d'autobús fins a l'Hotel Monterrey hi ha 1,5 km.

En cotxe


Sortint de l'aeroport, agafeu la carretera C-25 en direcció a Sant Feliu de Guíxols- Platja d'Aro. A Cassà de la Selva, prengui la carretera C-65 en direcció Sant Feliu de Guíxols-Platja d'Aro. A Santa Cristina d'Aro, continuï per la C-31 direcció a Platja d'Aro. Agafeu la sortida 314 cap a GI-662 direcció centre ciutat. Entrarà per Avinguda Castell d'Aro. A la segona rotonda, agafeu la primera sortida per Carrer Juli Garreta, fins arribar a una rotonda, agafeu la primera sortida a l'Avinguda S'Agaró. Continueu per Avinguda S'Agaró i a la primera rotonda agafeu la tercera sortida per Carrer Sant Sebastià, giri a la dreta pel Carrer Onze de Setembre. A pocs metres, giri a la dreta per Passatge Bolívar. L'hotel és a la seva esquerra. Vegi la ruta més detallada en el mapa superior.

 

Tipus d'habitació

Double med hotel platja daro

Habitació Doble Med

 Wifi    Aire condicionat    Balcó/Terrassa   Més

Reformades el 2016. Totes les nostres habitacions dobles estan decorades amb un estil modern i funcional. L’Hotel Monterrey de Platja d’Aro ofereix als seus clients habitacions amb aire co...

Inclou:

  Wifi      Aire condicionat      Balcó/Terrassa      Bany complet      TV satèl·lit      Calefacció      Assecador de cabells      Welcome Amenities      Telèfon      Escriptori      TV de pantalla plana      Servei de despertador   

Reformades el 2016. Totes les nostres habitacions dobles estan decorades amb un estil modern i funcional. L’Hotel Monterrey de Platja d’Aro ofereix als seus clients habitacions amb aire condicionat i calefacció, telèfon, TV via satèl·lit, assecador de cabells, nevera, bany complet i un ampli balcó. Caixa forta opcional

Family room hotel platja daro

Habitació Familiar ( 2 adults + 2 nens )

 Wifi    Aire condicionat    Balcó/Terrassa   Més

Reformades el 2016. Totes les nostres habitacions familiars estan decorades amb un estil modern i funcional. L’Hotel Monterrey de Platja d’Aro disposa d’habitacions familiars  a...

Inclou:

  Wifi      Aire condicionat      Balcó/Terrassa      Bany complet      Escriptori      Vista a la piscina      Roba del llit      Tovalloles      Servei de despertador      TV de pantalla plana      Bidet      Servei de planxa      Parquet      Telèfon      Welcome Amenities      Assecador de cabells      Caixa forta      Calefacció      TV satèl·lit      Vista a la ciutat   

Reformades el 2016. Totes les nostres habitacions familiars estan decorades amb un estil modern i funcional. L’Hotel Monterrey de Platja d’Aro disposa d’habitacions familiars  amb capacitat per a 4 persones. L’ habitació disposa d’aire condicionat i calefacció, telèfon, TV via satèl·lit, assecador de cabells, nevera, bany complet i un ampli balcó. Caixa forta opcional.

Sobre MedPlaya Hotel Monterrey

PÀGINA WEB OFICIAL - HOTEL EN PLATJA D'ARO

L’Hotel Monterrey de Platja d’Aro, situat en una tranquil·la zona residencial, li ofereix una relaxada atmosfera i un tracte familiar. El servei del menjador és tipus bufet amb plats típics de la de cuina nacional i continental. L’Hotel Monterrey es troba a 75 metres de la platja principal de Platja d’Aro, una de les destinacions més conegudes de la Costa Brava. Totes les seves habitacions disposen de terrassa a l’exterior. Wifi Premium gratuït disponible a tot l'hotel.

A Platja d’Aro, situada en el cor de la Costa Brava, trobarà moltes opcions de diversió i oci, així com per a la pràctica d’esports com el golf i la vela. Podrà gaudir d’uns dies de descans a les seves platges, de les quals destaquem la platja Gran, de sorra gruixuda i aigües profundes, o d’un bany en una de les nombroses cales, plenes d’encant i tranquil•litat, que podrà conèixer seguint el camí de ronda, on descobrirà a la vegada les meravelloses vistes que ofereix.

Número de Registro en turismo: HG-002107 (Hotel Monterrey ***)

  • Aparcament
  • Piscina exterior
  • Restaurant
  • Instal·lacions habilitades per a minusvàlids
  • Recepció 24h.
  • Cafeteria
  • Programa d'animació
  • Bar
  • Wi-Fi
  • Maleter
  • Ping-pong
  • Parc infantil
  • Venda d'excursions
  • Lloguer de cotxes
  • Canvi de moneda
  • No s'admeten animals
  • Lloguer de bicicletes
  • Wifi gratis
  • Medkids animacion temp alta

• Accessos per a minusvàlids.

L'hotel disposa de 4 habitacions Premium adaptades.

• Piscina exterior amb servei de bar, hamaques i para-sols.
• Programa setmanal d’animació nocturna. Música en viu amb acròbates, mags, cabarets, etc.

• MedKids per a nens de 4 a 12 anys.- temporada alta
• Billar.
• Ping-pong.
• Saló de televisió i lectura.
• Internet center

• No s’admeten animals, excepte gossos guia.

• Wi-fi gratuït en tot l'hotel

• Telèfons públics
• Correus
• Internet
• Fax
• Excursions
• Lloguer de cotxes

El servei del nostre menjador és de tipus bufet on trobarà una gran varietat de plats de cuina nacional i continental per escollir.

No oferim servei de picnic.

Mitja pensió i pensió completa no inclouen les begudes.

 

• Aire condicionat
• Bany complet
• Cable/ Satèl•lit TV
• Telèfon
• Terrassa
• Caixa forta opcional

• Nevera opcional
• Hora d’entrada: 13.00
• Hora de sortida: 11.00

•Bressols: Subjecte a disponibilitat. GRATIS.

• Just al costat de l’hotel. A l’aire lliure i tancat
• Preu: 10 €/dia

• A 75 metres de la platja
• Situat en una zona tranquil•la de Platja d’Aro.
• Servei de bufet en el restaurant
• Piscina exterior
• Dependència per deixar-hi les maletes

• Servei de restaurant de tipus bufet

• Mitja pensió i pensió completa no inclouen les begudes, excepte Tot Inclòs
• Horari de menjador: esmorzar de 08:00 a 10:00h; dinar de 13.00 a 15.00 h; sopar de 19.30 a 21.30 h
• Bar/saló per a 100 persones amb vistes a la piscina ( de 09.00 a 24.00 h )

Comentaris Clients

JUAN CARLOS FREIRE

JUAN CARLOS FREIRE

10/07/2019 17:12:13

Peor que hace dos años

6.25/10

Estuvimos hace un par de años y ha bajado el nivel del hotel. Habiendo reservado directamente con medplaya con mucha antelación y, habiendo habitaciones de la misma categoría vacías, nos asignaron una de las habitaciones pequeñas al día siguiente después de quejarnos nos cambiaron. La limpieza es un poco deficiente, cambio de sábanas cada 5 días y porque lo solicitamos porque estaban sucias, balcón lleno de plumas y pelusas...respecto a las cenas... Hubo una noche con 3 tipos de platos de pollo brocheta de pollo, alitas de pollo y pollo en una salsa... Podían combinar un poco más. Los vasos del zumo de los desayunos están casi todos sucios.

Laura S. Loyalty & Community Manager: Estimado Sr. Freire, Muchas gracias por escoger nuevamente MedPlaya Monterrey para su estancia en Playa de Aro. Lamentamos que la habitación no cumpliera plenamente con sus expectativas si bien, tras verificar su reserva, la habitación asignada correspondía con la tipología reservada. Rogamos nos disculpe si la limpieza no cumplió con nuestros estándares y por supuesto trasladamos su comentario al departamento correspondiente para mejorar nuestro servicio. Agradecemos sus aportaciones ya que son esenciales para determinar los puntos a mejorar y sin duda tomamos nota de ellos para continuar con nuestros compromiso de mejora y poder ofrecer la máxima satisfacción a nuestros clientes. Lamentamos que su estancia no haya sido tan sastisfactoria como en su anterior visita y deseamos poder ofrecerle una estancia plenamente satisfactoria en su próxima visita a Playa de Aro. Saludos, Laura S. Loyalty & Community Manager

maria valle lozano losada

maria valle lozano losada

09/07/2019 11:31:17

Mesas del comedor juntas

6.88/10

Hola en general todo bien menos las mesas del comedor muy juntas sobretodo en la zona de dentro al estar tan juntas para poder levantarnos teníamos k hacer levantar a la persona de la mesa de al lado y algunos cansados no querían colaborar

Laura S. Loyalty & Community Manager: Estimada Sra. Lozano, Muchas gracias por disponer de unos minutos para compartir su experiencia con nosotros. Apreciamos su valoración y nos satisface leer que han disfrutado de una agradable estancia en MedPlaya Monterrey. Agradecemos su aportación en relación a las mesas del comedor y lamentamos las molestias ocasionadas. Por supuesto trasladamos su comentario al departamento correspondiente para continuar con la mejora constante de nuestros servicios con el objetivo de alcanzar la máxima satisfacción a nuestros clientes. Gracias por su confianza y deseamos poder atenderle de nuevo en su próxima visita a Playa de Aro. Saludos, Laura S. Loyalty & Community Manager

JORDI PARDO SERRAT

JORDI PARDO SERRAT

07/07/2019 11:03:04

Vacances amb nens

8.44/10

Un bon lloc per vacances familiars

Laura S. Loyalty & Community Manager: Benvolgut Sr. Pardo, Gràcies triar-nos en la seva visita a Platja d'Aro i per dedicar uns minuts en compartir la seva experiència amb nosaltres. És un plaer saber que han gaudit de les seves vacances familiars i desitgem poder donar-li novament la benviguda ben aviat. Salutacions, Laura S. Loyalty & Community Manager

RUBEN EGUINOA CABRITO

RUBEN EGUINOA CABRITO

30/06/2019 17:38:04

La comida y el restaurante fatal

7.81/10

La comida y el restaurante dejan mucho que desear. La comida de mala calidad y el restaurante con mesas y sillas de plástico. El hotel pierde todo lo bueno ahí.

Laura S. Loyalty & Community Manager: Estimado Sr. Eguinoa, Muchas gracias por disponer de unos minutos para compartir su experiencia con nosotros. Agradecemos su valoración y sentimos que en algunos aspectos no hayamos cumplido con sus expectativas. Lamentamos que la comida no haya cumplido con sus exigencias y agradecemos su aportación en relación al restaurante para continuar con nuestro compromiso de mejorar constantemente nuestros servicios para ofrecer la máxima satisfacción a nuestros clientes. Deseamos nos brinde una nueva oportunidad para poder ofrecerle una estancia plenamente satisfactoria en cualquiera de nuestros hoteles MedPlaya. Saludos, Laura S. Loyalty & Community Manager

Arlette Lopez

Arlette Lopez

27/06/2019 12:04:51

CANVIS AL PRESONAL

6.25/10

Com sempre lestada ha estat confortable i agradable, però he detectat que hi ha hagut canvis al personal, sobretot amb el personal del menjador i cambrers, tot i que el tracte ha estat correcte, ha baixat molt la qualitat daquest, en atenció amabilitat i servei, també en moltes ocasions no hi havia cambrer al bar de la piscina i shavia desperar força estona per demanar una consumició, també faltava alguna consumició de les sol·licitades. Per altra banda, tant el personal de recepció, cuiners, personal de neteja, atents i encantadors com sempre. Pel que fa al personal danimació, una noia encantadora i molt afectuosa amb els nens, tot i que no tenia el recursos suficients feia tot el possible, perquè tant nens com adults passéssim una bona estona.

Laura S. Loyalty & Community Manager: Benvolguda Sra. Lopez, Moltes gràcies per la seva confiança a MedPlaya Monterrey i per compartir la seva opinió amb nosaltres. Ens plau saber que han gaudit d'una agradable estada amb nosaltres malgrat que en algun aspecte no haguem satisfet plenament les seves expectatives. Agraïm molt la seva aportació en relació al menjador/bar i traslladarem el seu comentari al departament corresponent per tal de continuar amb el nostre compromís de millorar constantment el servei per oferir la màxima satisfacció als nostres clients. Gràcies novament per la seva confiança i desitgem poder donar-li novament la benvinguda en la seva propera visita a Platja d'Aro. Salutacions, Laura S. Loyalty & Community Manager

Jordi Farré Mas

Jordi Farré Mas

22/06/2019 19:25:42

no és el primer cop, ni lúltim

8.13/10

hem estat passant uns dies de vacances i molt bé, malgrat algun dia no ha acompanyat, però lhotel està molt a prop de la platja. Dintre de molt poc hi tornem, ja tenim una altra reserva feta!

Laura S. Loyalty & Community Manager: Benvolgut Sr. Farré, Moltes gràcies per la seva confiança i per dedicar uns minuts en compartir la seva experiència amb nosaltres. Agraïm la seva valoració i no hi ha res que ens satisfaci més que comprovar que han gaudit de la seva estada i que ens visitaran de nou molt properament. Gràcies novament per la seva confiança i serà un plaer donar-los novament la benvinguda. Salutacions, Laura S. Loyalty & Community Manager

ANTONIO ALCARAZ SAURA

ANTONIO ALCARAZ SAURA

24/04/2019 15:51:44

ESTANCIA CONFORTABLE

7.81/10

ESTANCIA CON MI PAREJA. TRANQUILA Y CONFORTABLE. PERSONAL MUY AMABLE Y EFICIENTE. BUENA UBICACIÓN. COMIDA DE CALIDAD Y HABÍA DIVERSIDAD. EN RESUMEN MI ESTANCIA HA SIDO SATISFACTORIA.

Laura Loyalty-Fidelidad Community Manager: Estimado Sr. Alcaraz, Muchas gracias por escoger MedPlaya Monterrey para su estancia en Playa de Aro y por compartir su opinión con nosotros. Nos alegra recibir su valoración y nuestra mayor gratificación es saber que han disfrutado de una agradable estancia. Nuestra prioridad es hacer que su estancia sea lo más satisfactoria posible y agradecemos especialmente su mención al personal.  Por supuesto transmitiremos sus amables comentarios a todo el equipo. Gracias por su confianza y deseamos poder darle de nuevo la bienvenida en cualquiera de nuestros hoteles MedPlaya. Saludos, Laura S. Loyalty & Community Manager  

Monir BOKTOR

Monir BOKTOR

24/09/2018 15:31:59

Bon séjour à recommencer

8.13/10

Bon hôtel et bonnes prestations pour 3 . Personnel très attentif et serviable à la direction comme à la réception. Nourriture correcte au restaurant pour demi pension. Néanmoins, le restaurant a besoin dêtre boosté au niveau de service comme au niveau dhumeur de certaine serveuses.

Laura Service Client: Bonjour M. Boktor, Nous vous remercions d’avoir pris quelques minutes afin de nous partager votre avis concernant votre séjour à MedPlaya Monterrey. Nous sommes très heureux de recevoir votre évaluation et nous réjouissons que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes. Nous sommes désolés de lire que votre expérience dans notre restaurant n’ait pas entièrement été à la hauteur de vos attentes et nous vous présentons nos excuses. Soyez assuré que nous transmettrons votre remarque au département concerné afin d'améliorer la qualité de notre service. Merci de votre confiance et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement. Salutations, Laura Service Client

Josep Parés Martí

Josep Parés Martí

20/09/2018 17:09:33

Muy bueno

10/10

Muy bueno para mi todo muy bien.

Laura Atención Cliente: Estimado Sr. Parés, Muchas gracias por escoger MedPlaya Monterrey para su estancia en Playa de Aro y por compartir su experiencia con nosotros. Nos sentimos muy halagados por su valoración y es un enorme placer saber que disfrutaron de una agradable estancia y que pudimos cumplir con sus expectativas. Gracias por su confianza y deseamos poder darle de nuevo la bienvenida en su próxima visita a Playa de Aro. Saludos, Laura Atención Cliente

Jan Houben

Jan Houben

18/09/2018 22:32:40

Zeer goed maar met een aandachtspunt voor warm buffet

7.81/10

Het hotel is goed gelegen, enkele stappen van de zeepromenade en voldoende openbare parkeermogelijkheden. De kamers zijn ruim, hebben een goede en mooie badkamer, airco, koelkastje, tv, ruim balkon. Het enige minpuntje is dat de kast altijd half open staat omdat er bij de vernieuwing bespaard is en er slechts 1 kastdeur geplaatst werd. De kamer is wel mooi ingericht en heeft goede verduisterende gordijnen. Het ontbijtbuffet biedt een uitgebreide keuze. Het middag- en avondbuffet zijn goed maar niet buitengewoon van samenstelling maar alles heeft een heel groot probleem: het warme eten is lauw tot zelfs koud blijkbaar is de keuken niet in staat om warme gerechten op te dienen, ook de opstelling van het warme buffet is hoogst ongelukkig: de warme schotels moeten het hele restaurant door om aan het buffet te komen. Spijtig genoeg was het fruit van het dessert ook niet altijd van onberispelijke kwaliteit aardbeien met plekken, ananas met resten schil. Het personeel is echt vriendelijk en behulpzaam. Ook de kok is vriendelijk maar we hadden liever gezien dat hij voor warme gerechten zorgde dan in het restaurant te paraderen vermoedelijk worden de gerechten ruim op voorhand helemaal klaar gemaakt waardoor de kok tijdens de maaltijden gewoon het buffet hoeft bij te vullen met ondertussen afgekoeld voedsel. Het zwembad is aan de kleine kant - maar het strand is vlakbij. Goed hotel maar jammer van het koude eten.

Laura Guest Relations: Dear Mr. Houben, Thank you for choosing MedPlaya Monterrey for your stay in Platja d'Aro and for sharing your views with us. We are very pleased to receive your evaluation and we are glad to hear that we were able to meet your expectations. Thank you for mentioning our good location and our staff.  We highly regret to read about the cold food and we will be sure to share all your comments with the correspodant department. Your feedback is extremely valuable to us as we strive to improve with each and every stay. Thank you for your confidence and we look forward to welcoming you again in a near future. Best regards, Laura Guest Relations

La seva qualificació general d’aquesta propietat

  • Famílies amb nens grans
  • Famílies amb nens petits
  • Parelles grans
  • Grups d'amics
  • Persones que viatgen soles
  • Parelles joves