Hotel Monterrey
Texte: Ruta:

Transport des de l’aeroport de Girona:

Taxi

La parada de taxi està situada a la sortida de l’aeroport. La distancia és de 33 km i el cost és de 48 euros (aprox.) per trajecte. Pot haver-hi suplement per equipatge, festius o serveis nocturns.

Autobús

La parada d'autobusos està situada al costat de la terminal d'arribades. No hi ha línia directa de l'aeroport de Girona a Platja d'Aro. Per arribar a Platja d'Aro, cal agafar un autobús de la companyia Barcelona Bus amb destinació Estació de Girona, i després haureu d’agafar un altre autobús de la companyia Moventis/Sarfa fins a Platja d'Aro. A Platja d'Aro l'autobús té 2 parades, una a la Parada de Taxis i l’altra a l'Estació. La millor opció és l'Estació. Des de l'Estació d'autobús fins a l'Hotel Monterrey hi ha 1,5 km.

En cotxe


Sortint de l'aeroport, agafeu la carretera C-25 en direcció a Sant Feliu de Guíxols- Platja d'Aro. A Cassà de la Selva, prengui la carretera C-65 en direcció Sant Feliu de Guíxols-Platja d'Aro. A Santa Cristina d'Aro, continuï per la C-31 direcció a Platja d'Aro. Agafeu la sortida 314 cap a GI-662 direcció centre ciutat. Entrarà per Avinguda Castell d'Aro. A la segona rotonda, agafeu la primera sortida per Carrer Juli Garreta, fins arribar a una rotonda, agafeu la primera sortida a l'Avinguda S'Agaró. Continueu per Avinguda S'Agaró i a la primera rotonda agafeu la tercera sortida per Carrer Sant Sebastià, giri a la dreta pel Carrer Onze de Setembre. A pocs metres, giri a la dreta per Passatge Bolívar. L'hotel és a la seva esquerra. Vegi la ruta més detallada en el mapa superior.

 

Tipus d'habitació

Double med hotel platja daro

Doble Med

 Wifi    Aire condicionat    Balcó/Terrassa   Més

Totes les nostres habitacions dobles estan decorades amb un estil modern i funcional. L’Hotel Monterrey de Platja d’Aro ofereix als seus clients habitacions amb aire condicionat i calefacc...

Inclou:

  Wifi      Aire condicionat      Balcó/Terrassa      Bany complet      TV satèl·lit      Calefacció      Assecador de cabells      Welcome Amenities      Telèfon      Escriptori      TV de pantalla plana      Servei de despertador   

Totes les nostres habitacions dobles estan decorades amb un estil modern i funcional. L’Hotel Monterrey de Platja d’Aro ofereix als seus clients habitacions amb aire condicionat i calefacció, telèfon, TV via satèl·lit, assecador de cabells, nevera, bany complet i un ampli balcó. Caixa forta opcional

Family room hotel platja daro

Familiar ( 2 adults + 2 nens )

 Wifi    Aire condicionat    Balcó/Terrassa   Més

Totes les nostres habitacions familiars estan decorades amb un estil modern i funcional. L’Hotel Monterrey de Platja d’Aro disposa d’habitacions familiars  amb capacitat per a 4...

Inclou:

  Wifi      Aire condicionat      Balcó/Terrassa      Bany complet      Escriptori      Vista a la piscina      Roba del llit      Tovalloles      Servei de despertador      TV de pantalla plana      Bidet      Servei de planxa      Parquet      Telèfon      Welcome Amenities      Assecador de cabells      Caixa forta      Calefacció      TV satèl·lit      Vista a la ciutat   

Totes les nostres habitacions familiars estan decorades amb un estil modern i funcional. L’Hotel Monterrey de Platja d’Aro disposa d’habitacions familiars  amb capacitat per a 4 persones. L’ habitació disposa d’aire condicionat i calefacció, telèfon, TV via satèl·lit, assecador de cabells, nevera, bany complet i un ampli balcó. Caixa forta opcional.

Sobre Hotel Monterrey

PÀGINA WEB OFICIAL - HOTEL EN PLATJA D'ARO

L’Hotel Monterrey de Platja d’Aro, situat en una tranquil·la zona residencial, li ofereix una relaxada atmosfera i un tracte familiar. El servei del menjador és tipus bufet amb plats típics de la de cuina nacional i continental. L’Hotel Monterrey es troba a 75 metres de la platja principal de Platja d’Aro, una de les destinacions més conegudes de la Costa Brava. Totes les seves habitacions disposen de terrassa a l’exterior. Wifi Premium gratuït disponible a tot l'hotel.

A Platja d’Aro, situada en el cor de la Costa Brava, trobarà moltes opcions de diversió i oci, així com per a la pràctica d’esports com el golf i la vela. Podrà gaudir d’uns dies de descans a les seves platges, de les quals destaquem la platja Gran, de sorra gruixuda i aigües profundes, o d’un bany en una de les nombroses cales, plenes d’encant i tranquil•litat, que podrà conèixer seguint el camí de ronda, on descobrirà a la vegada les meravelloses vistes que ofereix.

Nota relativa a Covid-19

MedPlaya té com a objectiu proporcionar tots els serveis i a el mateix temps prioritzar la salut i la seguretat dels nostres clients i els nostres empleats, i es reserva el dret de modificar els serveis i / o instal·lacions per oferir als nostres hostes una estada segura i agradable amb nosaltres.

No oblidis incloure la màscara en el teu equipatge. T'ajudarà a gaudir de les teves vacances amb confiança i tranquil·litat. Dins de l'hotel serà necessari l'ús de màscara.

A causa de les restriccions de Covid-19 dictades per la Generalitat de Catalunya i actualment vigents, totes les àrees públiques de l'hotel tindran les capacitats limitades d'acord amb la legislació de govern local.

Això vol dir que s'implementarà un sistema de torns en el nostre restaurant. Se l'informarà quin torn se li ha assignat a la seva arribada a l'hotel i és essencial que es respecti.

En la seva arribada a l'Hotel Monterrey els facilitarem informació sobre opcions de restauració als nostres clients amb reserves de Només Allotjament o Allotjament i Esmorzar - tant en restaurants a la zona com els que ofereixen servei de repartiment per gaudir a la seva habitació

El servei de restaurant es realitzarà de la següent manera:

ESMORZAR. Bufet en monodosi i assistit en plats calents.
SOPAR. Salad bufet + menú a escollir de primers i segons + postres en monodosi a bufet.

 

Si us plau llegeixen la informació de StaySafe que ofereix més detalls i pautes de convivència

Número de Registro en turismo: HG-002107 (Hotel Monterrey ***)

Preguntes freqüents

Visiti la secció MAPA i calculi la seva ruta des de l’aeroport més pròxim o consulti com arribar en transport públic.

Necessiteu un traslado? Feu clic aquí per obtenir informació i preus

No és possible, les nostres places de pàrquing són limitades i sota disponibilitat d’arribada a l’hotel.

Preu = 10 € per dia i 15€ de fiança

Tenim a la seva disposició una habitació per a poder deixar les seves maletes

Si us plau, revisa la política de cancel·lació de l'hotel abans de realitzar canvis en la teva reserva

Si tens una reserva directa a través del nostre web oficial www.medplaya.cat, a la recepció de l'hotel o amb el nostre departament d'atenció a client:

- Necessites modificar * una reserva confirmada directa amb MedPlaya? Si us plau contacta amb el nostre Departament d'Atenció al Client

* Les modificacions sempre estaran subjectes a les condicions de cancel·lació de la reserva, disponibilitat de l'allotjament i a possibles canvis de tarifa en el moment de sol·licitar-les.

- La cancel·lació d'una reserva pot comportar despeses de cancel·lació. Tens algun dubte? Contacta amb nosaltres.

Tens una reserva a través d'un altre canal de reserves o agència?

En aquest cas, no podem modificar o cancel·lar la teva reserva, si us plau contacta directament amb l'agència

o  Hora d’entrada: a partir de las 13 h.

Arribada anticipada: Contactar amb recepció *.

o  Hora de sortida:  11 h.

Late check out: Si vols deixar l'habitació més tard, contacti un dia abans de la seva sortida amb recepció. 

Les sol·licituds estan subjectes a disponibilitat i poden incórrer en càrrecs addicionals.

Si us plau, contacti'ns a través d'Atenció al client MedPlaya, per telèfon +34 972 819 613 o email monterrey@medplaya.com

La nostra recepció està oberta les 24 h. Si sap que arribarà tard, si us plau, informeu-nos amb antelació Atenció al client MedPlaya, per telèfon +34 972 819 613 o email monterrey@medplaya.com

Les modificacions estaran subjectes a disponibilitat de l'allotjament i el càrrec addicional serà abonat directament a l'hotel.

Si us plau, contacti'ns a través d'Atenció al client MedPlaya, per telèfon +34 972 819 613 o email monterrey@medplaya.com

Si us plau, informeu-nos amb antelació Atenció al client MedPlaya, per telèfon +34 972 819 613 o email monterrey@medplaya.com

Les sol·licituds especials no es poden garantir si bé l'hotel farà tot el possible per satisfer la seva petició.

Aquestes sol·licituds estan subjectes a disponibilitat i poden incórrer en càrrecs addicionals.

Subjecte a disponibilitat. GRATIS.

Si us plau, informeu-nos amb antelació Atenció al client MedPlaya, per telèfon +34 972 819 613 o email monterrey@medplaya.com

Mitja pensió i pensió completa no inclouen les begudes.

No oferim tot inclòs.

Si pateix algun tipus d'intolerància o al·lèrgia alimentària si us plau és important que ens informi amb antelació, en realitzar la reserva, així com a l'arribada al restaurant, de manera que el personal pugui trobar la solució adequada a les seves necessitats.

Si us plau, contacti'ns a través d'Atenció al client MedPlaya, per telèfon +34 972 819 613 o email monterrey@medplaya.com

 "STAYSAFE AMB EL NOSTRE PLA DE 20 MESURES" : Totes les activitats seguiran els requisits de distanciament social i comprendran activitats sense contacte en grups petits.

  • Aparcament
  • Piscina exterior
  • Restaurant
  • Instal·lacions habilitades per a minusvàlids
  • Recepció 24h.
  • Cafeteria
  • Programa d'animació
  • Bar
  • Wi-Fi
  • Maleter
  • Ping-pong
  • Parc infantil
  • Venda d'excursions
  • Lloguer de cotxes
  • Canvi de moneda
  • No s'admeten animals
  • Lloguer de bicicletes
  • Wifi gratis

• Accessos per a minusvàlids.

L'hotel disposa de 4 habitacions Premium adaptades.

• Piscina exterior amb servei de bar, hamaques i para-sols.
• Programa d’animació disponible partir del juliol "STAYSAFE AMB EL NOSTRE PLA DE 20 MESURES" : Totes les activitats seguiran els requisits de distanciament social i comprendran activitats sense contacte en grups petits
• Billar.
• Ping-pong.
• Saló de televisió i lectura.
• Internet center

• No s’admeten animals, excepte gossos guia.

• Necessiteu un traslado? Feu clic aquí per obtenir informació i preus

• Wi-fi gratuït en tot l'hotel

• Telèfons públics
• Correus
• Internet
• Fax
• Excursions
• Lloguer de cotxes

El servei del nostre menjador és de tipus bufet on trobarà una gran varietat de plats de cuina nacional i continental per escollir.

No oferim servei de picnic.

Mitja pensió i pensió completa no inclouen les begudes.

 

• Aire condicionat
• Bany complet
• Cable/ Satèl•lit TV
• Telèfon
• Terrassa
• Caixa forta opcional

• Nevera opcional
• Hora d’entrada: 13.00
• Hora de sortida: 11.00

•Bressols: Subjecte a disponibilitat. GRATIS.

• Just al costat de l’hotel. A l’aire lliure i tancat
• Preu: 10 €/dia (segons disponibilitat a l'arribada)

• A 75 metres de la platja
• Situat en una zona tranquil•la de Platja d’Aro.
• Servei de bufet en el restaurant
• Piscina exterior
• Dependència per deixar-hi les maletes

• Servei de restaurant de tipus bufet
   ESMORZAR. Bufet en monodosi i assistit en plats calents.
   SOPAR. Salad bufet + menú a escollir de primers i segons + postres en monodosi a bufet.

•  Mitja pensió no inclouen les begudes, excepte Tot Inclòs

•  Horari de restaurant:
    S'assignaran torns per al restaurant en la seva arribada a l'hotel
    Esmorzar de 08: 00h a 10: 00h - torns 08.00hrs, 08.45hrs, 09.00hrs i 09.45hrs
    Sopar de 19:30h a 22:00h - torns 19.30hrs, 20.45hrs i 21.30hrs

•   Bar / saló amb vista sobre la piscina (de 11: 00h a 22: 30h)
    Des de les 18:00hrs el servei serà només per portar

Horaris subjecte a canvi

Comentaris Clients

JAUME HERRERO PEREZ

JAUME HERRERO PEREZ

14/09/2021 10:02:00

Por calidad precio, bien

6.88/10

Hola somos clientes de muchos años, mas de 20. Como cada año venimos mi esposa y yó a pasar una semana, lo hacemos en la segunda semana de septiembre, porqué hay menos gente y no hay que hacer colas para el comedor, tambien porqué desconectamos de niños, ya que todo el año tenemos a los nietos y una semana de descanso nos lo ganamos. El personal del hotel es muy atento. La limpieza muy bien. La seguridad contra el COVI19 muy acertada. Lo único que cada año encontramos de mas baja calidad, es la comida, no le damos la culpa al cocinero Fernando, ya que no tiene ninguna culpa. En calidad precio está bien, pero en la comida se podian esmerar un poco más. No por eso vamos a dejar de ir.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Jaume: Le agradecemos que se haya tomado un momento en dejarnos una reseña sobre su reciente estancia con nosotros. Nos complace escuchar que son clientes asiduos y que, una vez más, han disfrutado de sus vacaciones en nuestro hotel, del trato del personal, de las medidas anto covid y de la limpieza. Lamentamos que en esta ocasión la comida no cumpliera con sus expectativas. Lo tendremos en cuenta para mejorar el servicio.  Esperamos recibirle de nuevo pronto. Un saludo cordial. Rebeca, Loyalty & Community Manager

Manuela Martinez Andreu

Manuela Martinez Andreu

11/09/2021 13:33:02

Vacaciones

9.38/10

Muchas salsa en las comidas

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Manuela: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera inconvenientes con las salsas de la comida. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales. 

Cathy Espinola

Cathy Espinola

09/09/2021 13:33:53

Accueil parfait

7.50/10

Très bon hôtel

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Madame Cathy: Merci pour vos commentaires sur votre récent séjour avec nous à l'Hôtel Monterrey. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour et que notre établissement a répondu à vos attentes. Cordialement.

CEL MORENO

CEL MORENO

09/09/2021 01:03:20

Vacances perfectes

9.06/10

Lhotel es molt recomenable, el servei es molt amable i atent, la neteja molt bona , la recepcio han sigut molt agradables i molt simpatics,el menjar molt bo i variat i sens ha fet curta lestada de 8 dies.Hi tornarem!!!!

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Cel: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia, de un buen trato por parte del personal y de la comida, y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. Le esperamos de vuelta pronto. Saludos cordiales.

SANTIAGO OLIVELLA TRIAS

SANTIAGO OLIVELLA TRIAS

08/09/2021 09:51:18

tornarem

7.19/10

tot correcte lùnic comentari a fer es que un dia no teniem tovalloles al bany i el ser un hotel escola el servei del restaurant es veu que li falta professió. Per lo demés tot ok, després de vora 20 anys com client, nosaltres tornarem el proper any.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Santiago: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que, en general, disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera inconvenientes con las toallas y el sevicio del comedor.  Nos alegra saber que volverá a alojarse con nosotros. Saludos cordiales. 

Xavier Grau Altes

Xavier Grau Altes

07/09/2021 12:49:52

Bones vacances

8.44/10

Bon hotel a prop de la platja Habitacions ntes i molt confortables Bany preciós

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Xavier: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia, de la ubicación, las habitaciones y el baño, y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. Esperamos recibirle de vuelta pronto. Saludos cordiales.

Alberto Trujillo Nieto

Alberto Trujillo Nieto

07/09/2021 11:37:17

El metre y el chef muy atentos muy buen servicio en recepción

6.88/10

Lo único que falla mucho es guiffi no podía trabajar por la mala conesion

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado  Alberto: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que, en general, disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera problemas con la conexión WiFi. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales. 

Edgar Cardenas ruiz

Edgar Cardenas ruiz

07/09/2021 11:07:38

Excelente

8.44/10

Excelente ubicación, precio , habitaciónes . La atención del personal excelente y profesional. La atención del comedor es maravillosa el señor que te ubica en la mesa es muy educado y servicial . Cosas en mejora variedad del menú del desayuno. Y el Comedor se a quedado pequeño para la cantidad de huéspedes. Del resto excelente estadía

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Edgar: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. En especial que destaque la ubicación del hotel y el trato de nuestro personal. Tendremos en cuenta sus comentarios sobre la variedad del desayuno para mejorar nuestros servicios. Saludos cordiales.

Jose Antonio Párraga Castelló

Jose Antonio Párraga Castelló

06/09/2021 12:32:15

Comer es un placer en el Hotel Monterrey

8.44/10

Nuestra estancia fue corta, 4 días pero satisfactoria. Destacaría la comida. Excelente, variada , para mí , practicamente todo en su punto. Sólo he echado en falta mis cafés buenos del desayuno, De la habitación quitaría ese edificio tan alto que impide la continuidad de las vistas al mar. Hemos estado muy agusto .Gracias.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Jose Antonio: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y, en especial de la comida, y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. Saludos cordiales.

JUANJO MARTIN LUNA

JUANJO MARTIN LUNA

03/09/2021 11:22:45

Estancia una noche

7.19/10

Lo mejor la amabilidad del personal. La habitación y la ubicación y la relación calidad precio. Lo peor no escontramos que la ducha de lluvia hacia aguas por todas partes .el bufete podría mejorar. Pero la estancia de una noche ha sido agradable y repetiriamos

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Juanjo: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera problemas con la ducha y que el buffet no cumpliera del todo con sus expectativas. Lo tendremos en cuenta para mejorar nuestros servicios. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales. 

La seva qualificació general d’aquesta propietat

  • Famílies amb nens grans
  • Famílies amb nens petits
  • Parelles grans
  • Grups d'amics
  • Persones que viatgen soles
  • Parelles joves