Benvinguts al nostre lloc web. El fet de navegar per aquest lloc web suposa l’acceptació dels termes i condicions que s’exposen a continuació que, juntament amb la nostra política de privacitat, regeixen la vostra relació amb Med Playa vers aquest lloc web. El terme ‘Med Playa’ o ‘nosaltres’ es refereix al propietari del lloc web amb domicili social MED PLAYA MANAGEMENT, SL Ps General Mendoza 1 6 17002 - (Girona) - Gerona. El número de registre de l’empresa és B17076886 Tom 1.597, Foli 58, Full A-21.313, Inscrip. 1ª El terme ‘vosaltres’ es refereix a l'usuari o al visitant del nostre lloc web. L'ús d'aquest lloc web està subjecte a les condicions següents:
El contingut de les pàgines d'aquest lloc web està destinat a finalitats informatives generals. Els continguts estan subjectes a canviar sense notificació.
Ni nosaltres ni cap tercera part aportem cap garantia pel que fa a la precisió, la puntualitat, l'actuació, la integritat o l'adequació de la informació i dels materials que es troben o s'ofereixen en aquest lloc web per a qualsevol finalitat particular. Accepteu que esteu informats del fet que aquesta informació i aquest material poden contenir imprecisions o errors i nosaltres excloem expressament qualsevol responsabilitat per qualsevol imprecisió o error fins al màxim punt permès per la llei.
L'ús que feu de qualsevol informació o material que apareguin en aquest lloc web és totalment responsabilitat vostra i, per tant, no en serem responsables. Serà responsabilitat vostra assegurar-vos que qualsevol producte, servei o informació disponibles a través d'aquest lloc web compleixin els requisits específics.
Aquest lloc web conté material que és propietat nostra o que està sota la nostra llicència. Aquest material inclou, però no està limitat a, el disseny, la maquetació, l’aspecte, l'aparença, i els gràfics. N'està prohibida la reproducció si no és de conformitat amb les condicions de drets d'autor que formen part d'aquests termes i condicions.
Totes les marques reproduïdes en aquest lloc web que no són propietat de l’operador o que no estan sota la seva llicència, estan autoritzades per aparèixer aquest lloc web.
L’ús no autoritzat d'aquest lloc web pot ser motiu de reclamació per danys i/o ser considerat un delicte.
De tant en tant, aquest lloc web pot incloure enllaços a altres llocs web. Aquests enllaços es posen a la vostra disposició per ampliar-vos la informació. El fet que aparegui l'enllaç, no significa que aprovem el lloc(s) web. No tenim cap responsabilitat vers el contingut dels llocs web als quals podeu accedir mitjançant un enllaç del nostre lloc web.
No està permès crear un enllaç a aquest lloc web des d'un altre lloc web o document sense el consentiment previ per escrit de [nom de l'empresa].
L'ús que feu d'aquest lloc web i qualsevol conflicte que pugui sorgir-ne, estan subjectes a les lleis en vigor a l’estat espanyol.
Avís d'exempció de responsabilitat del lloc web
La informació que conté aquest lloc web només pretén ser una informació general. La informació la facilita Med Playa i, tot i que procurem mantenir la informació actualitzada i correcta, no garantim, de forma expressa o implícita, la integritat, la precisió, la fiabilitat, l'adequació o la disponibilitat respecte al lloc web o a la informació, els productes, els serveis, o els gràfics relacionats que conté el lloc web per a qualsevol finalitat. La confiança que dipositeu en aquesta informació, serà responsabilitat vostra. En cap cas ens farem responsables de pèrdues o danys que incloguin, sense limitació, pèrdues o danys indirectes o immaterials, o qualsevol pèrdua o dany que sorgeixi de qualsevol pèrdua de dades o de beneficis que sorgeixin relacionats amb l'ús d'aquest lloc web. A través d'aquest lloc web, podeu enllaçar amb altres llocs web que no estan sota el control de Med Playa. No tenim cap mena de control sobre la naturalesa, el contingut i la disponibilitat d'aquests llocs. La inclusió de qualsevol enllaç no necessàriament implica una recomanació o l'aprovació dels punts de vista que s'hi expressen. Ens esforcem per mantenir el lloc web actualitzat i perquè funcioni amb fluïdesa. Això no obstant, Med Playa no es responsabilitza de la no disponibilitat temporal del lloc web a causa d'assumptes tècnics aliens a la seva voluntat.
TERMES I CONDICIONS PROGRAMA FIDELITAT AMIGO CARD- MEDPLAYA
1. INTRODUCCIÓ
Les següents condicions regulen el programa de Fidelització Amigo Card pertanyent a MED PLATJA MANAGEMENT S.L
Les condicions detallades a continuació ens indiquen el funcionament del programa Amigo Card i podran consultar-se en tot moment a la pàgina web de MedPlaya Hotels, www.medplaya.com
El programa de fidelització Amigo Card disposa d'una targeta identificativa, targeta Amigo Card, que acreditarà al titular com a membre del programa Amigo Card. La targeta Amigo Card és propietat de MedPlaya.
Amb l'acceptació d'aquestes condicions, el Titular de la targeta Amigo Card declara tenir coneixement d'aquestes condicions i seran aplicades mentre figuri com a titular de la targeta Amigo Card.
Els avantatges del programa de fidelitat Amigo Card són aplicables a tots els hotels MedPlaya, excepte Resort Giverola & Bella Vista Beach Club, no és possible canviar punts a Giverola/Bella Vista per descomptes, serveis o regals. Cada establiment ha de fixar els serveis inclosos en el programa Amigo Card i poden variar segons l'establiment.
MedPlaya es reserva el dret de modificar les presents condicions del programa Amigo Card.
2. INSCRIPCIÓ AL PROGRAMA AMIGO CARD
Podrà registrar-se al programa de fidelització Amigo Card qualsevol persona física major de 18 anys mitjançant l’emplenament del formulari de registre i acceptació de les condicions establertes. Les persones jurídiques queden excloses del programa Amigo Card.
Aquesta persona física passarà a ser el titular de la targeta Amigo Card. No s'acceptarà més d'un registre Amigo Card per persona. En cas d'efectuar més d'1 registre, MedPlaya es reserva el dret a rebutjar aquests registres.
La inscripció al programa Amigo Card pot efectuar-se a través dels diferents canals establerts. Els canals disponibles per poder registrar-se al programa de fidelització Amigo Card són els següents:
• A la pàgina web www.medplaya.com omplint el formulari de registre en línia amb les seves dades personals i acceptant les condicions establertes. Els registres Amigo Card en línia rebran automàticament 20 punts de benvinguda al programa Amigo Card.
• En els Hotels MedPlaya omplint el formulari, accedint mitjançant un codi QR
La inscripció al programa Amigo Card és gratuïta. Cal disposar d'una adreça de correu electrònica per poder inscriure al programa Amigo Card. No s'acceptarà un mateix correu electrònic per a dos o més registres.
3. TARGETA AMIGO CARD
La Targeta Amigo Card identifica la persona titular inscrita al programa de fidelització Amigo Card. A la targeta Amigo Card figura el nom complet del titular i el número d'identificació MedPlaya (ID MedPlaya).
La targeta Amigo Card està disponible en format digital.
Un cop finalitzat el procés d'inscripció al programa Amigo Card, el titular de la targeta Amigo Card rebrà un correu electrònic de benvinguda amb la targeta Amigo Card virtual en un arxiu adjunt.
Així mateix, el titular de la targeta Amigo Card té accés a la targeta virtual en el seu compte Amigo, en panell de control per descarregar o imprimir.
La targeta Amigo Card és personal i intransferible.
4. BENEFICIS AMIGO CARD
El titular de la targeta Amigo Card podrà gaudir de tots els avantatges del programa Amigo Card en tots els hotels MedPlaya. Els beneficis són els següents:
a) Descompte addicional sobre la seva reserva canviant els seus punts. Exclusiu per reserves efectuades a través de la nostra pàgina www.medplaya.com, el nostre Centre d'Atenció al Client o bé en els nostres hotels MedPlaya i que compleixen amb les condicions següents:
- Aplicable a totes les reserves amb un preu mínim de 130€
- El valor del descompte no supera el 50% del valor de la reserva
- Els punts no es poden bescanviar per diners en efectiu
- Aplicable únicament quan el client ja és titular d'Amigo Card al moment del check in a l'hotel.
b) Bescanvi de punts per serveis/regals gratis en qualsevol dels nostres hotels MedPlaya. Consulti els serveis/regals disponibles a la seva arribada a l'hotel. Aquests serveis/regals poden variar segons l'establiment.
c) Check-in més ràpid presentant la targeta Amigo Card virtual a la seva arribada.
d) Promocions exclusives i descomptes addicionals per als clients registrats a Amigo Card.
4.1 PUNTS
Els punts Amigo Card equivalen a un valor de 0,5 € en cas d'efectuar bescanvi de punts per descompte en la factura. Aquest valor serà exclusiu per al bescanvi de punts per descompte en factura i s'aplicarà únicament a les reserves efectuades a través de la nostra pàgina www.medplaya.com, el nostre Centre d'Atenció al Client o bé en els nostres hotels MedPlaya i d'acord amb les condicions detallades al punt BENEFICIS.
No és possible aplicar Punts Amic com a descompte en reserves 100% No Reemborsables efectuades a través de la nostra pàgina www.medplaya.com, el nostre Centre d'Atenció al Client o bé als nostres hotels MedPlaya.
Els serveis/regals inclosos en el programa Amigo Card i el seu valor en punts Amigo Card es trobaran detallats a cada hotel MedPlaya. Els serveis/regals no especificats en el programa Amigo Card quedaran exclosos del programa.
Els punts no són transferibles entre titulars Amigo Card ni es poden canviar per diners. Els punts Amigo Card tenen una validesa de 2 anys des de la data d'obtenció.
4.2 OBTENCIÓ DE PUNTS
Si us plau presenti la seva targeta Amigo Card virtual al check-in per assignar els punts corresponents a la seva estada al seu compte Amigo Card. Aquesta assignació s'efectua automàticament durant el check-in i mai es realitzarà amb antelació a la seva arribada a l'hotel.
El titular de la targeta Amigo Card obtindrà punts mitjançant les següents vies:
a) Per cada estada en els hotels MedPlaya.
Aquesta condició és aplicable a tots els canals de reserva. S'atorgaran els següents punts:
o 1ª a 5ª estada: 20 punts Amigo Card per estada
o 6ª a 10ª estada: 35 punts Amigo Card per estada
o 11ª a 15ª estada: 50 punts Amigo Card per estada
o Més de 15 estades: 60 punts Amigo Card per estada
Les estades es compten en global per a tots els hotels MedPlaya i computaran a partir de la data de registre al programa de fidelització Amigo Card.
No es considera una nova estada dues reserves consecutives del mateix client i per tant no rebrà punts per estada nova.
b) Per a les reserves efectuades a través de les següents vies:
i. www.medplaya.com
ii. Centre d’Atenció al Client MedPlaya
iii. Hotels MedPlaya.
En el check-in s'atorgarà automàticament l'equivalent al 8% de l'import total de l'estada en punts Amigo Card. Els serveis extres associats a la seva reserva queden exclosos d'aquesta condició.
Les reserves efectuades a través d'altres canals de distribució queden excloses d'aquesta condició (b).
El titular de la targeta Amigo Card rebrà punts per estada i per reserva simultàniament si compleix amb les condicions detallades prèviament.
4.3. CONDICIONS OBTENCIÓ PUNTS
o En cas que el titular de la targeta Amigo Card hagi efectuat diverses reserves, únicament rebrà els punts Amigo Card generats per l'import corresponent a l'habitació en la qual està registrat.
o En cas que el titular de la targeta Amigo Card efectuï el pagament de diverses reserves no implicarà el dret a obtenir més punts.
o En cas que en una mateixa habitació s'allotgi més d'un hoste registrat al programa Amigo Card, s'atorgaran els punts Amigo Card generats a un únic titular.
o En cas de modificar la seva reserva durant la seva estada, MedPlaya es reserva el dret a revisar i modificar l'assignació de punts Amigo Card prèvia a la seva modificació per servei.
o L'assignació de punts a un titular de la targeta Amigo Card s'efectuarà independentment de la persona que hagi efectuat el pagament de la reserva.
5. BESCANVI PUNTS AMIGO CARD
És imprescindible presentar la targeta Amigo Card (virtual) a recepció o la persona responsable del programa Amigo Card per canviar els seus punts per descomptes i/o serveis durant la seva estada.
a) BESCANVI PUNTS PER SERVEIS/REGALS
Pot sol·licitar el bescanvi de punts per serveis/regals a recepció o bé al taulell de la persona responsable Amigo Card "Loyalty-Fidelitat & Community Manager" presentant la targeta Amigo Card.
Recepció o la persona responsable Amigo Card emetrà un val/voucher amb el servei/ regal sol·licitat i així mateix es procedirà a efectuar l'abonament dels punts corresponents al seu compte Amigo Card. El titular de la targeta Amigo Card lliurarà el val/voucher al departament que presta el servei per fer efectiu el bescanvi.
Els vals/voucher emesos durant la seva estada caduquen en finalitzar la seva estada.
Consulteu a recepció o al taulell "Loyalty-Fidelitat & Community Manager" els serveis/regals disponibles per a bescanviar per punts Amigo Card. Aquests serveis/regals poden variar segons l'establiment.
Només s'admetrà bescanvi de punts per serveis addicionals a l'habitació si el titular de la targeta Amigo Card figura com allotjat a l'habitació.
b) BESCANVI PUNTS PER DESCOMPTE EN ALLOTJAMENT
El titular de la targeta Amigo Card pot sol·licitar el bescanvi de punts per descompte en allotjament al check-in.
El bescanvi de punts per descompte en allotjament s'aplicarà exclusivament en les reserves efectuades a través de www.medplaya.com, Centre d'Atenció al Client MedPlaya o als nostres hotels MedPlaya. Aquest descompte serà aplicable sobre l'import corresponent a allotjament i règim alimentari i queden exempts els serveis addicionals.
El descompte s'aplicarà sempre que es compleixin les condicions següents:
- Aplicable a totes les reserves amb un preu mínim de 130€
- El valor del descompte no supera el 50% del valor de la reserva
- Els punts no es poden bescanviar per diners en efectiu
- Aplicable únicament quan el client ja és titular d'Amigo Card al moment del check in a l'hotel.
Cada punt Amigo Card tindrà un valor de 0,5 € aplicable exclusivament en el bescanvi de punts per descompte en allotjament.
Les reserves efectuades a través d'altres canals o bé les realitzades a www.medplaya.com, Centre d'Atenció al Client MedPlaya o als nostres hotels MedPlaya amb Política de cancel·lació 100% No Reembolsable queden excloses del bescanvi de punts per descompte en allotjament.
En cas que el titular de la targeta Amigo Card hagi efectuat diverses reserves, el bescanvi de punts per descompte en allotjament només és aplicable a l'habitació on el titular de la targeta Amigo Card hagi estat registrat.
L'import corresponent a les Taxes i impostos queden exempts de bescanvi per punts.
6. MEDPLAYA.COM – AMIGO CARD
Un cop finalitzada la inscripció al programa Amigo Card, el titular podrà accedir a la seva àrea privada Amigo Card a www.medplaya.com, prèvia identificació mitjançant el seu email o el seu núm. identificació MedPlaya (ID MedPlaya) i la contrasenya.
A través de l'àrea privada Amigo Card vostè podrà realitzar les següents accions:
- Descarregar/Imprimir la seva targeta Amigo Card.
- Consultar el detall de moviments dels seus punts Amigo Card del seu compte, així com veure el saldo disponible de punts.
- Revisar i actualitzar les seves dades personals.
- Veure el seu historial de reserves i realitzar noves reserves més àgilment
- Modificar la configuració d’accés privat a Amigo Card
A www.medplaya.com disposa de l’apartat d’Ajuda on pot posar-se en contacte amb nosaltres en tot moment a través del formulari de contacte o bé per email a contact@medplaya.com
7. CANCEL·LACIÓ AMIGO CARD
La participació al programa Amigo Card podrà cancel·lar-se pels següents motius:
- L'usuari pot en qualsevol moment sol·licitar la cancel·lació de la participació al programa Amigo Card mitjançant l'enviament d'un correu electrònic a contact@medplaya.com
- La revocació del consentiment sobre el tractament de les seves dades personals implicarà l'exclusió automàtica del programa AMIGO CARD
- MedPlaya Management es reserva el dret a cancel·lar temporalment o definitivament el titular de la targeta Amigo Card en els següents casos:
1. Ús indegut de la targeta Amigo Card.
2. Incompliment dels Termes i Condicions acceptats en el registre al programa.
3. Comportament inadequat a l'hotel.
4. Detecció de dades incorrectes en el seu registre al programa Amigo Card
5. Per defunció del titular de la targeta Amigo Card.
6. En cas de no tenir moviment de punts en el seu compte Amigo Card o reserves en els últims 5 anys.
8. POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES – PRIVACITAT
En omplir la sol·licitud d’inscripció en el programa AMIGO CARD, l’usuari accepta i autoritza a MED PLAYA MANAGEMENT, SL a utilitzar i tractar les dades personals subministrades per a les finalitats pròpies del programa de fidelització dels clients del grup MED PLAYA, com és la millora de la relació comercial amb el client i la realització de les ofertes personalitzades.
Així mateix que per a la correcta execució del programa les seves dades personals seran cedides a empreses del grup MED PLAYA per a les finalitats anteriorment descrites.
Les Dades Personals que ens aporti seran objecte de tractament per a identificar-lo com a usuari del programa i donar-li accés a les diferents funcionalitats i serveis que estan a la pròpia disposició dels usuaris registrats en el programa.
L’usuari pot en qualsevol moment revocar el consentiment sobre el tractament de les seves dades personals a través de l’enviament d’un correu electrònic a rgpd@medplaya.com. Tot i que la revocació del consentiment implicarà l’exclusió del client del programa AMIGO CARD.
MED PLAYA té com a objectiu respectar la privacitat dels seus clients i els usuaris de la seva pàgina web i xarxes socials així com protegir les dades de caràcter personals que ens puguin haver facilitat a través de qualsevol forma de contacte amb la nostra cadena hotelera.
És per això que MED PLAYA té implementades les mesures de seguretat necessàries d’índole tècniques i organitzatives necessàries per tal de garantir la seguretat i integritat de les dades personals dels clients, evitant així la pèrdua, tractament o accés no autoritzat conforme a la legislació vigent en matèria de protecció de dades.
En aquest sentit i, conforme a allò establert en el Reglament UE 2016/679, del Parlament Europeu (RGPD), a continuació li detallem la informació sobre el tractament que MED PLAYA realitza sobre les seves dades.
Qui és el responsable del tractament de les seves dades personals?
Amb quina finalitat tractem les seves dades personals?
Tractarem les dades obtingudes per a gestionar el procés de registre i la relació amb els usuaris de la nostra web, respondre i atendre les sol·licituds dels usuaris a través dels diferents formularis de contacte i per a gestionar administrativament el servei contractat.
I concretament, a MED PLAYA realitzem els següents tractaments de les seves dades personals:
RESERVES ON-LINE: En omplir el formulari de Reserves on-line, l’usuari accepta i autoritza a MED PLAYA MANAGEMENT, SL a utilitzar i tractar de forma automatitzada les dades personals subministrades amb la finalitat d’administrar la reserva sol·licitada i prestar un servei d’allotjament contractat. En el cas que l’usuari hagi consentit expressament l’enviament de comunicacions comercials marcant la casella del formulari corresponent a la recepció de publicitat dels serveis i ofertes realitzades pel grup MED PLAYA, les seves dades personals seran tractades a més a més per a proporcionar-li informació de les nostres notícies i ofertes per correu electrònic.
Així mateix, s’informa a l’usuari que realitzi una reserva que les seves dades personals i allò relatiu a la reserva seran cedides a les empreses que integren el grup MED PLAYA que hagin d’intervenir en la gestió de la reserva i l’execució de la mateixa per a les finalitats anteriorment descrites.
AMIGO CARD: En omplir la sol·licitud d’inscripció en el programa AMIGO CARD, l’usuari accepta i autoritza a MED PLAYA MANAGEMENT, SL a utilitzar i tractar les dades personals subministrades per a les finalitats pròpies del programa de fidelització dels clients del grup MED PLAYA, com és la millora de la relació comercial amb el client i la realització de les ofertes personalitzades.
Així mateix que per a la correcta execució del programa les seves dades personals seran cedides a empreses del grup MED PLAYA per a les finalitats anteriorment descrites.
Les Dades Personals que ens aporti seran objecte de tractament per a identificar-lo com a usuari del programa i donar-li accés a les diferents funcionalitats i serveis que estan a la pròpia disposició dels usuaris registrats en el programa.
L’usuari pot en qualsevol moment revocar el consentiment sobre el tractament de les seves dades personals a través de l’enviament d’un correu electrònic a rgpd@medplaya.com. Tot i que la revocació del consentiment implicarà l’exclusió del client del programa AMIGO CARD.
FORMULARIS DE CONTACTE: En omplir el formulari de contacte i opinió de la pàgina web l’usuari accepta i autoritza a MED PLAYA MANAGEMENT, SL a utilitzar i tractar les dades personals subministrades per a atendre a les sol·licituds, suggeriments i queixes, així com millorar la qualitat del servei. Per a la correcta atenció i contesta de la comunicació les seves dades personals podran ser cedides a empreses del grup MED PLAYA per a donar la resposta més oportuna a la petició.
L’usuari pot en qualsevol moment sol·licitar la cancel·lació de les seves dades personals a través de l’enviament d’un correu electrònic a rgpd@medplaya.com.
TRUCADES TELEFÒNIQUES AL NOSTRE CENTRE D'ATENCIÓ AL CLIENT (CALL CENTRE): En contactar amb el nostre Call centre, l’usuari accepta i autoritza a MED PLAYA MANAGEMENT, SL a utilitzar i tractar les dades personals subministrades per a atendre a les sol·licituds, suggeriments i queixes, així com millorar la qualitat del servei. Per a la correcta atenció i contesta de la comunicació les seves dades personals podran ser cedides a empreses del grup MED PLAYA per a donar la resposta més oportuna a la petició.
L’usuari pot en qualsevol moment sol·licitar la cancel·lació de les seves dades personals a través de l’enviament d’un correu electrònic a rgpd@medplaya.com.
CURRÍCULUMS VITAE: En omplir el formulari d’enviament de currículums de la nostra pàgina web, l’usuari accepta i autoritza a MED PLAYA MANAGEMENT, SL a utilitzar i tractar les dades personals subministrades per tal que siguin integrades en una bases de dades de selecció de personal amb la finalitat d’entrar en processos de selecció de personal dels diversos hotels i empreses pertanyents al grup MED PLAYA.
Com hem obtingut les seves dades personals i quina legitimació tenim per al tractament de les seves dades?
La base legal per al tractament de les seves dades personals és el consentiment exprés que ens ha prestat prèviament el propi interessat així com el compliment d’obligacions legals segons el que disposa el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, i la resta de normativa legal vigent en matèria de protecció de dades.
Així doncs, les dades personals que tractem procedeixen del propi interessat o del seu representant legal. En cap cap es tracten categories especials de dades personals, com per exemple: dades que revelin l’origen ètnic o racial, opinions polítiques, conviccions religioses o filosòfiques, dades d’afiliació sindical, dades genètiques, dades relatives a la salut d’una persona física.
En no facilitar les dades personals sol·licitades i en no acceptar la present política de protecció de dades suposa la impossibilitat de subscriure’s, registrar-se, rebre informació dels serveis o l’exclusió del programa Amigo Card.
En els casos en què existeixi una prèvia relació contractual entre les parts, la legitimació per al desenvolupament de les obligacions administratives, fiscals, comptables i laborals que siguin necessàries en virtut de la legislació vigent serà l’existència prèvia de tal relació comercial.
Quant de temps conservarem les seves dades?
Les dades personals es conservaran durant la vigència de la relació que manté amb nosaltres i en tot cas durant els terminis previstos a les disposicions legals aplicables i durant el temps que resulti estrictament necessari per tal d’atendre les possibles responsabilitats nascudes del tractament.
De totes maneres, cancel·larem les seves dades quan hagin deixat de ser necessàries o pertinents per a les finalitats per a les quals van ser recopilades transcorreguts 10 anys des de l’última contractació del servei, sempre i quan no hagi sol·licitat la cancel·lació de les dades amb anterioritat.
Les dades tractades amb finalitats comercials es conservaran vigents mentre no se’n sol·liciti la supressió. L’usuari pot en qualsevol moment revocar el consentiment sobre el tractament de les seves dades personals a través de l’enviament d’un correu electrònic a rgpd@medplaya.com.
Els currículums que siguin enviats a l’empresa seran cancel·lats en el transcurs de 2 anys des de la seva recepció.
A quins destinataris es comunicaran les seves dades?
No se cediran dades a tercers, excepte a les empreses pertanyents al grup MED PLAYA, a proveïdors de serveis que prestin serveis en el nostre nom o en compliment d’una obligació legal. Les dades a empreses del mateix grup serán cedides amb la finalitat de poder compartir la información necessària per la correcta prestació del servei.
La informació que vostè ens proporcioni tant a través d’aquest lloc web com a través de l’aplicació serà allotjada en servidors propietat de MED PLAYA MANAGEMENT, SL.
Quins són els seus drets?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si a MED PLAYA estem tractant les seves dades personals.
D’aquesta manera té dret a obtenir confirmació de si estem tractant o no les seves dades personals i, en tal cas, accedir a les mateixes. Igualment pot demanar que les seves dades siguin rectificades quan siguin inexactes o incompletes, així com sol·licitar-ne la supressió quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals van ser recollides.
A més a més en determinades circumstàncies pot sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades o bé per motius relacionats amb la seva situació particular, podrà igualment oposar-se al tractament de les seves dades. En aquest cas deixarem de tractar les seves dades, excepte per motius legítims que prevalguin sobre els seus interessos i drets o per a la formulació, l’exercici o la defensa de reclamacions.
Aquests són els seus drets:
ACCÉS A LES SEVES DADES: Podrà consultar les dades personals incloses en fitxers del grup MED PLAYA.
RECTIFICACIÓ DE LES SEVES DADES: Podrà modificar les dades personals si són inexactes.
SUPRESSIÓ DE LES SEVES DADES: Podrà sol·licitar que s’eliminin les seves dades personals.
PORTABILITAT DE LES SEVES DADES: Podrà sol·licitar la recepció en format electrònic la totalitat de les dades personals que vostè ens hagi facilitat, les que resultin necessàries per a la relació contractual amb el grup MED PLAYA.
OPOSICIÓ AL TRACTAMENT DE LES SEVES DADES: Podrà sol·licitar que no es tractin les seves dades personals.
LIMITACIÓ DEL TRACTAMENT: Podrà sol·licitar la limitació del tractament en els següents casos: a) mentre es comprovi l’exactitud de la impugnació de les seves dades personals b) quan el tractament sigui il·lícit però vostè s’oposi a la supressió de les seves dades c) quan el grup MED PLAYA no necessiti tractar les dades personals però vostè les necessiti per a l’exercici o per a la defensa de reclamacions d) quan vostè s’hagi oposat al tractament de les seves dades personals.
Per tal d’exercir aquests drets haurà d’omplir el formulari de sol·licitud acompanyada d’una còpia del seu document nacional d’identitat per correu electrònic (rgpd@medplaya.com) o bé a la direcció postal: Protecció de Dades MED PLAYA, Passeig General Mendoza, núm. 1, Planta 6a, CP-17002, Girona.
En qualsevol cas la persona usuària té dret a presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades si considera que se li ha vulnerat qualsevol dret relatiu a la protecció de les seves dades personals o si considera que el tractament de les dades personals que el concerneixen infringeix el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu.
Modificacions de la Política de Privacitat
La present Política de Privacitat podrà ser actualitzada en qualsevol moment per tal d’adaptar-la a les novetats legislatives o jurisprudencials. En qualsevol cas qualsevol novetat legislativa o jurisprudencial serà degudament comunicada a través de correu electrònic o avís a la pàgina web.
Aquesta política de privacitat està publicada a la nostra web www.medplaya.com
La parada de taxi està situada a la sortida de l'aeroport a la planta -1. El cost és entre 75 € i 85 € per trajecte. Hi pot haver un suplement per equipatge, festius i serveis nocturns.
Bus
La parada d'autobusos de la companyia ALSA està situada a la sortida de l'aeroport a la planta 0.
El cost és aproximadament 10 € per persona i trajecte i la durada del trajecte és d'uns 45 minuts. L'autobús té dues parades a Benidorm, una a l'estació d'autobusos i una altra a l'Avinguda d'Europa. La millor opció quan arriben a Benidorm és agafar un taxi de qualsevol de les dues parades per finalitzar l'últim tram per arribar a l'hotel. El cost és d'aproximadament 5-10 € per trajecte. Hi pot haver un suplement per equipatge, festius i serveis nocturns
Si han pre-reservat un trasllat privat de l'aeroport poden trobar les parades a la planta -2.
Les habitacions de l’Hotel Agir disposen de bany complet, balcó, aparell d’aire condicionat, de control individual, calefacció, televisió vía satèl&middo...
Inclou:
Wifi Aire condicionat Balcó/Terrassa Bany complet TV satèl·lit Calefacció Caixa forta Assecador de cabells Telèfon Escriptori TV de pantalla plana Bullidor elèctric Tovalloles Vista a la ciutat
Les habitacions de l’Hotel Agir disposen de bany complet, balcó, aparell d’aire condicionat, de control individual, calefacció, televisió vía satèl·lit, telèfon, caixa de seguretat opcional, nevera, bullidor. WIFI gratis.
*La nova habitació doble sense balcó situada a la planta superior té un disseny fresc i modern, bany completament equipat amb cabina de dutxa i unes fabuloses vistes al mar.
Les nostres Junior Suites recentment renovades són modernes i espaioses, estan decorades amb un estil contemporani i moblades pensant en la seva comoditat.
Totes les nostres Junior Suites disp...
Inclou:
Wifi Aire condicionat Bany complet TV satèl·lit Calefacció Caixa forta Assecador de cabells Welcome Amenities Telèfon Llit matrimoni Sofà Escriptori TV de pantalla plana Bullidor elèctric Servei de despertador Tovalloles Roba del llit Vista a la ciutat
Les nostres Junior Suites recentment renovades són modernes i espaioses, estan decorades amb un estil contemporani i moblades pensant en la seva comoditat.
Totes les nostres Junior Suites disposen d'un llit doble gran i una sala d'estar per relaxar-se, amb un sofà llit que es pot obrir quan l'ocupació és de tres persones, servei de te i cafè, Wi-Fi gratuïta i televisió per satèl·lit.
Minibar i caixa forta també disponibles (amb càrrec addicional)
Els nostres banys renovats tenen dutxes arran de terra, mirall d'augment i assecador de cabell i articles de benvinguda.
Algunes habitacions disposen de terrassa / balcó privat (segons disponibilitat).
Els hotels MedPlaya ofereixen als hostes que s'allotgin amb nosaltres a Benidorm, durant 6 nits o més, servei de trasllat gratuït des de i cap a l'aeroport d'Alacant.
Per gaudir del seu trasllat gratuït, la seva reserva s'ha de fer a través del nostre web www.medplaya.com almenys 24 hores abans de l'arribada de l’hoste i complir amb el requisit d'estada mínima de 6 nits.
Després de completar i confirmar la seva reserva d'hotel, podrà afegir el seu trasllat Economy Connect completament gratis.
Aquest servei no es pot reservar directament a l'hotel - només disponible en viatges d'anada i tornada.
El servei de trasllat gratuït (Economy Connect) només està disponible actualment per als nostres hotels de Benidorm.
Si la reserva és de menys de 6 nits, també pot reservar el seu servei de trasllat, el preu es mostrarà un cop que hagi completat la seva recerca i realitzi el pagament en línia.
Pot buscar opcions de trasllats i preus seguint aquests enllaços:
Per a qualsevol informació addicional, pot contactar amb nosaltres per correu electrònic a 'callcentre@medplaya.com o mitjançant la nostra línia d'atenció al client Regne Unit: 0843 508 5479, Espanya: (34) 951 989 315 i estarem encantats d'atendre'l.
Sobre The Agir Springs Hotel
PÀGINA WEB OFICIAL
Molt modern i acollidor, l'Hotel Agir Springs de 4 estrelles es troba situat a l'Avinguda Mediterrani, a tan sols 2 minuts a peu de la platja de Llevant i molt a prop del casc antic de Benidorm.
L'Hotel Agir Springs disposa de 76 habitacions totalment equipades per a oferir-li el màxim confort, decorades amb colors moderns i un estil contemporani. Les Habitacions Dobles amb Aire condicionat estan especialment dissenyades per a parelles i disposen de bany complet, TV satèl·lit i Wi-Fi gratuït. Per a una estada més especial, reservi les nostres àmplies Junior Suite amb nevera i servei de te i cafè.
El restaurant amb servei a les taules, situat a la cinquena planta, ofereix als clients la possibilitat de gaudir d'un agradable sopar a la fresca a la terrassa o bé a l'interior.
Disposa també d'un bar-cafeteria on podrà degustar la selecció de tapes.
El servei de Mitja Pensió inclou l'esmorzar i el sopar. El servei de mitja pensió inclou l'esmorzar i el sopar. En el sopar, amb servei de taula, pot seleccionar un entrant, plat principal i postres dins la nostra àmplia carta.
Relaxeu-vos a la nostra piscina i en els mesos d'estiu, gaudeixi d'un còctel mentre es pon el sol al nostre bar de còctels, hi ha una àrea de solàrium per relaxar-se.
L'hotel Agir Springs està recomanat exclusivament per a adults, majors de 18 anys.
Número de Registro en turismo: HA-353 (The Agir Springs Hotel)
Els hotels MedPlaya ofereixen als hostes que s'allotgin amb nosaltres a Benidorm, durant 6 nits o més, servei de trasllat gratuït des de i cap a l'aeroport d'Alacant.Més informació! aquí
• Restaurant amb servei a les taules, situat a la cinquena planta.
• Piscina al terrat, Solarium & Cocktail bar • Bar/Cafeteria 'Diner' • Servei de taxi. • Canvi de divises ( de 8.00 a 23.00) • Lloguer de cotxes. • Venda d’entrades a parcs temàtics: Terra Mítica, Mundomar, Aqualandia i Terra Natura.
El servei de restaurant inclou una combinació de bufet i servei a taula per esmorzar.
El servei de mitja pensió inclou l'esmorzar i el sopar. En el sopar, amb servei de taula, pot seleccionar un entrant, plat principal i postres dins la nostra àmplia carta.
Pàrquing disponible al Parking Centro - aprox. 150 m de l'hotel Preu = 15 € per dia i 20 € de fiança per la targeta. Contactar amb l'hotel per reservar.
Paquets
San Valentin Pack
Durante el mes de febrero Agir Springs tiene preparados unos detalles que harán especial tu estancia en pareja. Disfruta de una escapada romántica
El paquete San Valentin Pack incluye (Precio suplemento 25€/noche):
1. ...
Durante el mes de febrero Agir Springs tiene preparados unos detalles que harán especial tu estancia en pareja. Disfruta de una escapada romántica
El paquete San Valentin Premium Pack incluye (Precio suplemento del paquete 5...
Reserva els millors hotels de Benidorm. Troba el teu allotjament a Benidorm. Ofertes d'hotel Agir a un 10% de descompte. El teu hotel preferit sempre al millor preu.
Les dates es poden restringir segons disponibilitat
Todo muy bien a excepción de la calidez de las habitaciones, hacía frío a pesar de tener encendida la calefacción, y el baño no tiene calefacción por lo que el confort en este aspecto no me gustó
Hoteles MedPlaya Benidorm:Estimada Raquel, Gracias por tomarse el tiempo a dejarnos una reseña sobre su estancia en el Hotel Agir Springs. Nos alegra saber que tuvo una estancia agradable con nosotros aunque hay cosas que podemos mejorar. La realimentación de nuestros clientes es muy importante para nosotros y hemos tomado nota de sus comentarios. Esperamos darle la bienvenida de nuevo al Agir Springs. Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
Philip Pike
09/01/2023 13:44:28
Great hotel in an ideal location
9.64/10
The Agir Springs is a nice quiet non-imposing gem. Weve only seen couples there across nationalities so its nice and quiet. Halfway between the Old Town and New and one street off of the beach promenade so ideal for location. Always clean. We dont eat main meals there as we like to explore, but the cafébar downstairs has always had nice snacks etc. There is a roof sun terrace and small pool. Its been our preferred choice now for a few years. Note though that there isnt any entertainment for us thats a good thing
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Philip
Thank you for taking a few moment to share your thoughts about the Hotel Agir Springs. As returning guests your comments mean a lot to us and so it is great to hear that you continue to enjoy what we have to offer. We hope to see you both back again soon. Kind Regards, MedPlaya Hotels Benidorm
ANA CRISTINA ABENIA SANCHO
04/01/2023 12:22:22
Estupendo como siempre
9.29/10
Encantados, solemos alojarnos alli por su hubicacion en Navidad nunca habíamos estado pero ha sido muy buena la experiencia, repetiria sin dudarlo
Hoteles MedPlaya Benidorm:Estimada Ana Cristina,
Muchas gracias por compartir sus pensamientos con nosotros sobre su estancia en el Hotel Agir Springs. Nos alegramos que hayan pasado una estancia agradable con nosotros. Gracias por su confianza y será un placer poder darle nuevamente la bienvenida en su próxima visita a Benidorm. Saludos cordiales, MedPlaya Hoteles Benidorm
Annette Cumming
02/01/2023 11:47:10
Xmas holiday
9.29/10
Overall enjoyed my stay at your hotel, only fault I found was breakfast was not hot was warmish not to my liking , booked half board and didnt eat evening meal once as menu had nothing to my liking
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Annette
Many thanks for choosing to stay with us at the Hotel Agir Springs and for taking a few moments to share your review with us. We are pleased that overall you enjoyed what we have to offer although you felt that improvements could be made with the food. Your feedback is important to us. Hopefully if you do choose to return again in the future we can help to change some of your opinions. Kind Regards, MedPlaya Hotels Benidorm
Carol Ann Andrew
29/12/2022 13:46:56
Christmas 2022
8.93/10
We stayed for 5 days including Christmas 2022
Generally we were very happy with the hotel, the staff and the food.
There were a couple of small negatives ,,,
The music tape they played constantly during our stay drove us mad. A loop of four Christmas songs on a piano was monotonous.
Christmas Eve dinner was marketed as a Gala Dinner. There was little choice and the food was not as good as all the other nights. The saxophone player was not a good choice - acoustic guitarist would have been more appropriate.
The dinners, generally, were very good. We liked the table service but the menu needs changing more often. If you stay for 5 nights you find yourself having to repeat your choices.
The only bar is the cafeteria bar. We were sitting having a drink with friends on Boxing Day and were given our bill and told they were closing at 10:45. This is too early for a Benidorm hotel.
The bedroom was good but needs a rubbish bin in the bedroom as well as the bathroom.
Reception staff and room cleaners were excellent. The staff serving at the bar could have been a bit more friendly as we drank there a lot.
Would we stay there again? Possibly - although we both feel we need mobility scooters to get around and we cannot have them at this hotel - otherwise we would say it is a good value hotel with good food and good value for money.
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Carol Ann
Thank you for chooisng the Hotel Agir Springs for your Christmas stay in Benidorm and for taking a few moments to share your comments with us.
We are pleased that overall you enjoyed your visit although you felt that certain areas could be improved upon. Your feedback is important to us.
Hopefully you will choose to return again in the future.
Kind Regards, MedPlaya Hotels Benidorm
ISABEL SÁNCHEZ MARTÍNEZ
12/12/2022 13:37:17
Excelente
10/10
Hotel estupendo, decoración preciosa de habitaciones y salas. El área de la piscina súper agradable. Situacion inmejorable. Todo perfecto.
Por poner una pega quizás el edredón es un poco caluroso para las temperaturas de Benidorm.
Estamos muy contestas con la estancia en su hotel.
Saludos
Hoteles MedPlaya Benidorm:Estimada Isabel, Muchas gracias por escoger Hotel Agir Springs para su estancia en Benidorm y por compartir su opinión con nosotros. Siempre se alegra recibir comentarios positivos sobre nuestro hotel y nos alegramos que hayan pasado una estancia buena con nosotros. Gracias por su confianza y deseamos poder atenderle de nuevo en su próxima visita a Benidorm. Saludos cordiales, MedPlaya Hoteles Benidorm
JESUS MARIA MATEOS AGUIRRE
25/11/2022 01:07:19
Todo muy correcto.
9.29/10
Creo que con la puntuación que he dado lo digo todo. MUY BIEN.
Hoteles MedPlaya Benidorm:Estimado Jesús, Muchas gracias por escoger Hotel Agir Springs para su estancia en Benidorm y por compartir su opinión con nosotros. Siempre se alegra recibir comentarios positivos sobre nuestro hotel y nos alegramos que hayan pasado una estancia buena con nosotros. Esperamos volver a verle en un futuro cercano. Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
FRANCISCO MONTES CAMPOS
24/11/2022 11:10:53
Muy bien
8.93/10
Todo muy bien, recomendable
Hoteles MedPlaya Benidorm:Estimado Francisco, Muchas gracias por compartir sus pensamientos con nosotros sobre su estancia en el Hotel Agir Springs. Nos alegramos que hayan pasado una estancia agradable con nosotros. Gracias por su confianza y será un placer poder darle nuevamente la bienvenida en su próxima visita a Benidorm. Saludos cordiales, MedPlaya Hoteles Benidorm
MIGUEL GIL PLAZA
23/11/2022 14:45:03
Descanso
7.14/10
EL COLCHON DE MUELLES QUE YA NI EXISTE Y LAS ALMOHADAS MUY MALAS.
POR FAVOR CAMBIAR LOS COLCHONES Y LAS ALMOHADAS
Hoteles MedPlaya Benidorm:Estimado Miguel, Muchas gracias por sus comentarios sobre su estancia en el Hotel Agir Springs. Nos complace que haya pasado una buena estancia en general con nosotros. Sentimos que hubo algunos aspectos del hotel que no fueron a su agrado. La opinión de nuestros clientes es muy importante para nosotros ya que nos ayuda a mejorar. Esperamos tener la oportunidad de darles la bienvenida de nuevo al Agir Springs. Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
STEWART CURSON
20/11/2022 23:39:33
Disrespectful guests
8.57/10
Noise from neighbouring room terrible at all hours and loud music asked to change rooms but was told by reception they were told to quieten down only to be started again 15 minutes later spoilt holiday not meeting expectations
MedPlaya Hotels Benidorm:Dear Stewart
We are sorry to hear that the Hotel Agir Springs did not meet with your expectations. It is never our intention for anyone to experience and problems during their visit and we apologise for any inconvenience caused. Your comments and feedback are important to us and so we thank you for sharing them. We do hope that you would conisder returning to MedPlaya Hotels in Benidorm in the future.
Kind Regards, MedPlaya Hotels Benidorm
Utilitzem cookies i tecnologies similars per entendre com utilitza el nostre lloc, optimitzar la seva funcionalitat, crear experiències més valuoses per a vosté, mantenir el nostre lloc segur i funcional i oferir contingut adaptat al vostre interés.
En fer clic al botó "Accepto", accepta l'ús que fem de les cookies i tecnologies similars.
Per obtenir més informació, consulti la nostra declaració de privadesa global. També pot canviar les seves preferències en quant a cookies i tecnologies similars en qualsevol moment visitant Preferències de seguiment.
Cookies i tecnologies relacionades en aquesta web
Esculli si aquest lloc pot utilitzar cookies o tecnologies relacionades, com ara balises web, etiquetes de píxels i objectes Flash ("Cookies"), tal com es descriu a continuació. Podrà obtenir més informació sobre com aquest lloc utilitza cookies i tecnologies relacionades llegint la nostra política de privadesa a continuació.
Cookies necessàries
Aquestes cookies són necessàries per permetre que funcioni les funcions bàsiques d'aquest lloc, com ara proporcionar un inici de sessió segur o recordar fins a quin punt es troba una comanda.
A continuació es detallen les parts que utilitzen cookies en aquest lloc. Quan sigui possible, podrà escollir si vol permetre determinades cookies en aquest lloc.
Empresa
Domini
Laravel
https://www.laravel.com
Mirai
https://reservation.mirai.com
Cookies funcionals
SINO
Aquestes cookies ens permeten analitzar l'ús que en fa del lloc per avaluar i millorar el nostre rendiment. També es poden utilitzar per proporcionar una millor experiència del client. Per exemple, proporcionant-nos informació sobre com s\utilitza el nostre lloc.
A continuació es detallen les parts que utilitzen cookies en aquest lloc. Quan sigui possible, podrà escollir si vol permetre determinades cookies en aquest lloc.
Todo ok, salvo….